5 טיפים של סטודיו לצילום – סרטוני תדמית של רונן קאשי

צילום אירועים

רוצים לייצר לעצמכם סרט תדמית לבית העסק? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לתכנון והפקה של סרטוני תדמית שפשוט יודעים לעשות את העבודה התדמיתית הנדרשת.

סרטוני תדמית הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר עבור כלל העסקים ובעלי המקצועות החופשיים וזאת לנוכח העובדה שאת סרטוני התדמית ניתן להציג במגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות, החל מאתר האינטרנט של בית העסק, דרך הרשתות החברתיות ועד לחשיפת הסרטון ביו-טיוב.

הפקת סרטון תדמית לבית העסק, בין אם מדובר בבית עסק פיזי או מקוון ובין אם מדובר בבית עסק קטן, בינוני או גדול, הינה פעולה אותה ניתן ליישם באמצעות סטודיו לצילום המתמחה בנושא. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם 5 טיפים להפקת סרטון תדמית בהתאם להמלצות של סטודיו מוביט הפקות בניהולו של רונן קאשי.

העלו על כתב את כל הרעיונות המתרוצצים לכם בראש בכל הנוגע לסרטון התדמית ואל תהססו להעלות רעיונות מופרכים שנראים לכם בלתי ניתנים ליישום.

צלם אירועים - מוביט הפקות

רעיונות אלו ישמשו את צוות התסריטאים בהמשך ויאפשרו להם ולכם לגבש תסריט מקורי ומעניין

בחרו את הלוקיישנים בקפידה

במידה ואתם עתידים לצלם סרטי תדמית במקומות שונים אנו ממליצים לכם לבחור כל לוקיישן ולוקיישן בהתאם למסרים השונים אותם תרצו לחשוף בפני קהל הלקוחות שלכם באמצעות סרטון התדמית.

אל תתחילו לצלם לפני שתכננתם בקפידה כל פריים ופריים

ימי הצילום המוקדשים לטובת צילומי סרטון התדמית חייבים להיות מתוכננים לפרטי פרטי ולכן חשוב לתכנן מראש ובקפידה כל פריים ופריים אותו אתם נדרשים לצלם במהלך יום הצילום.

אל תהססו לצלם כמה שיותר "טייקים" אשר ישמשו אתכם בחדר העריכה

כל פריים אותו אתם מצלמים מומלץ לצלם מספר פעמים על מנת שעורך הסרטון יקבל לידיו מספר גדול ככל הניתן של חומרי צילום וזאת לצרכי בחירת זוויות הצילום הנכונות והטייק הטוב ביותר.

בחרו את אנשי המקצוע המנוסים והטובים ביותר לצורך צילום הסרטון, הפקתו ועריכתו

סרטוני תדמית מהווים אמצעי שיווק יעיל עבור כלל העסקים ובעלי המקצועות החופשיים ולכן חשוב שלצורך הפקת הסרטון תשכרו את שירותיהם של אנשי המקצוע הטובים ביותר.

אנחנו בסטודיו MOVIET מעמידים לרשותכם מגוון רחב של שירותי הפקה, צילום ועריכה לטובת יצירתם של סרטוני תדמית מושקעים, איכותיים ובעיקר כאלו שיידעו לייצר עבורכם את העבודה השיווקית לה אתם מצפים מסרטון התדמית אותו אתם מעוניינים להפיק.