למה חשוב ליצור סרטון לפרסום העסק שלך?

בשנים האחרונות, עם כניסת הטכנולוגיה כמעט לכל מקום בחיינו, גם עולמות השיווק והמיתוג מושפעים מכך רבות. כיום, קשב האנשים יורד, יש צורך בתוכן קצר וענייני שימשוך את העין, ולכן בעלי עסקים בוחרים לפרסם את עסקם ומוצריהם באמצעות צילומי וידיאו, הפקת סרטי תדמית וכד'. במאמר שלפניכם נדון במספר סיבות שממחישות את החשיבות הרבה שיש לסרטונים במיתוג וקידום העסק שלך.

 סרטון פרסום הוא השקעה שמחזירה את עצמה

נכון, בדומה לכל פעולה אקטיבית שתיקח כבעל עסק, הפקת סרטון פרסום גוררת הוצאות. הוצאות על הפקת הסרטון, הסתייעות בגורמים מקצועיים, ועוד, ולכן עולה השאלה האם זה משתלם כלכלית. ועדיין, מרבית בעלי העסקים מעידים על כך ששימוש בסרטון פרסום, שהינו כלי ויזואלי שמושך הלקוח ומאפשר לו לבחון את העסק בצורה טובה יותר, מעידים שפרסום באמצעות סרטונים השפיע לחיוב על העסק שלהם. גם להיפך, לקוחות רבים ציינו שצפייה בסרטוני פרסום והסבר על מוצרים סייעו להם והשפיעו לחיוב על ההחלטה לרכישת המוצר. על כן, ניתן לומר בוודאות שסרטון פרסום הינה השקעה שמחזירה את עצמה.

 סרטון פרסום מדגים את יכולות המוצר

יכולות המוצר והשימוש בו הינו החלק המרכזי ברכישה של מוצר כלשהו. ישנן מספר דרכים שונות שבהן ניתן להמחיש את יכולות המוצר. כך למשל, ישנן ביקורות וחוות דעת של לקוחות, חוות דעת מקצועיות בידי אתרים, ועוד. הפקת סרטון מוצר הינו כלי מצוין שמאפשר להדגים את יכולת המוצר בזמן אמת, וממש להראות תפקוד המוצר במצבים שונים. כך, צילום מוצרים והפקת סרטון מוצר ידגימו ויבססו את היתרונות השונים של מוצרי העסק שלך.

 סרטון פרסום מחזק את אמינות העסק

בהמשך ישיר לפסקה לעיל, סרטוני מוצר, צילומי תדמית על העסק, ועוד סרטונים לפרסום יביאו לחיזוק אמינות העסק שלך. סרטוני הפרסום מהווים כלי עזר ויזואלי המאפשר לקהל הלקוחות לבחון את העסק בעצמם – האם המוצרים איכותיים? כיצד אני יכול להשתמש בהם? ועוד שאלות רבות ונוספות, הן שאלות שניתן להתמודד איתן באמצעות סרטוני פרסום. כך, תוכלו לחזק את אמינות העסק באופן שישפיע ישירות על חוויית הלקוח, שירגיש שהוא מקבל שירות מקצועי ואמין.

 סרטון פרסום הינו כלי פתוח להעברת מסר

אנשי פרסום רבים ובעלי עסקים שמפרסמים את עסקם באינטרנט מתמודדים לא אחת עם הקושי להביע את המסר הרצוי בצורה ראויה. זוהי בעיה נפוצה בכל מה שקשור למלל כתוב – אין לנו יכולת להשפיע על קבלת המסר בקרב הנמען (במקרה זה – הלקוח).

אולם, סרטון פרסום, שבו רואים אנשים מדברים ובין היתר רואים את שפת הגוף, טון הדיבור, הדגמה של מוצר כלשהו או חוות דעת של לקוח, מאפשרים לשלוט בצורה נוחה יותר על המסר המועבר באמצעות הסרטון, ולוודא שאתם אכן מגיעים אל הלקוח בצורה הרצויה.